|
Mobile Effort Offers ‘Call Stats’ App for Android
Let’s imagine if a network carrier decided to update the monthly fee. At the same time, another carrier fills up every billboard with a super new tariff and opportunities. Can a user say how many minutes he’s spent for either making or retrieving calls to fit these super things for himself and his caller? Application ‘Call Stats’ is answered on these and even more questions. With application ‘Call Stats’ users are able to plan and manage all their mobile time flow. The app becomes an easy assistant for everyone is used to save money spent on talking. The main features: • Statistic per mobile carrier. • Statistic per dialed numbers. • Gathering the statistic on an interval basis. • Filtering of incoming/outgoing calls. • Sharing data cross section. To get a free version of the app designed for ОS Android 5.1 and higher, please, visit Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobileffort.callstatistic. Mobile Effort team is very excited to receive a feedback about the product. Please, don’t hesitate to write about any issues to me-support@mobileffort.com with subject ‘Call Stats’. About Mobile Effort Mobile Effort is a software development company specialized in mobile platforms. The company provides high quality and affordable software development services for mobile devices and web projects. The team of professionals has extensive experience in developing mobile applications for iOS, Android, Windows platforms and Cross-platform apps. The company offers a complete cycle of development – from software idea through designing UX to coding, implementation, rigorous testing, publication, support. Contacts: E-mail: me-sales@mobileffort.com Phone: +38 (097) 03 09 097 Site: https://mobileffort.com
Контактное лицо: Alena
Компания: Mobile Effort
Добавлен: 00:49, 14.07.2018
Количество просмотров: 485
Страна: Россия
ИТ-компания SIPUNI перешла на кадровый ЭДО с помощью сервиса HRlink, HRlink, 04:38, 26.04.2024, Россия146 | |
Компания SIPUNI, специализирующаяся на корпоративной ИТ-телефонии для бизнеса, перевела на безбумажный документооборот HR-процессы с помощью платформы HRlink. Внедрение сервиса для кадрового ЭДО сделало процесс оформления документов более быстрым и простым, а также контролируемым. |
ЕДИНЫЙ ЦУПИС принял участие в платежной конференции Ассоциации банков России, ЕДИНЫЙ ЦУПИС (НКО "Мобильная карта"), 04:25, 26.04.2024, Россия57 |
Ассоциация банков России провела 17 апреля 2024 года XVII Международную конференцию «Платежная индустрия – стратегическое развитие и новые решения». В мероприятии приняли участие топ-менеджеры НКО «Мобильная карта» (работает под брендом «ЕДИНЫЙ ЦУПИС») – Председатель Правления Елена Шейкина и член Правления, Коммерческий директор Артем Сычев. |
«1С-Рарус» перевел «Эссити» на импортонезависимый ландшафт без остановки производства, 1С-Рарус, 04:21, 26.04.2024, Россия43 |
«1С-Рарус» перевел на 1С:ERP торгово-производственную компанию «Эссити». За 9 месяцев в единую экосистему на платформе «1С:Предприятие» интегрированы основные бизнес-процессы предприятия. Выполнено более 1 500 доработок для кастомизации системы. На текущий момент идет финальная стадия опытно-промышленной эксплуатации, «1С‑Рарус» запустил для пользователей ООО «Эссити» выделенную линию консультаций. |
|
|