Liquid Biopsy technology has huge treatment and diagnostics implications for Oncology in future. Liquid Biopsies fall in non-invasive blood test category. It is a new test to detect people with cancer have tumor DNA in their blood. Liquid Biopsies test improves detection of tumor DNA in blood. Currently United States is its biggest market globally. USA liquid biopsy screening market is set to be a Billion dollar market by 2020. Liquid Biopsies Screening market share will decline year on year from 2015, but it will continue to hold majority market share till 2020. If we analyze liquid biopsy by screening potential market then Colorectal Cancer and Breast Cancer together controls nearly 50% of market share. Liquid Biopsy Breast cancer market is set to reach close to USD 500 Million by 2020.
Renub Research report titled “United States – Liquid Biopsy Potential Testing Market & Volume Analysis to 2020” provides a comprehensive assessment of the fast–evolving, high–growth of Liquid Biopsy Market. This 79 page report with 41 Figures analyses the United States Liquid Biopsy Test Market and Volume by 5 Top Cancer Segment, Recent developments, Major Deals along with the driving factors and challenges for Liquid Biopsy Market.
1. Executive Summary 2. United States - Liquid Biopsy Potential Market (2015 – 2020) 2.1 United States - Liquid Biopsy Potential Market 2.2 United States - Liquid Biopsy Screening Potential Market 2.3 United States - Liquid Biopsy Treatment Monitoring Potential Market
3. United States - Liquid Biopsy Potential Test Volume (2015 – 2020) 3.1 United States - Liquid Biopsy Potential Test Volume 3.2 United States - Liquid Biopsy Potential Screening Test Volume 3.3 United States - Liquid Biopsy Potential Treatment Monitoring Test Volume
4. United States - Liquid Biopsy Potential Market Share (2015 – 2020) 4.1 United States - Liquid Biopsy Potential Market Share by Method 4.2 United States - Liquid Biopsy Screening Potential Market Share by Cancer Types 4.3 United States - Liquid Biopsy Treatment Monitoring Potential Market Share by Cancer Types
5. United States - Liquid Biopsy Potential Market & Test Volume by Cancer Types (2015 – 2020) 5.1 United States - Liquid Biopsy Lung Cancer Potential Market & Test Volume 5.1.1 United States - Liquid Biopsy Lung Cancer Potential Market 5.1.2 United States - Liquid Biopsy Lung Cancer Potential Test Volume
5.2 United States - Liquid Biopsy Breast Cancer Potential Market & Test Volume
5.3 United States - Liquid Biopsy Colorectal Cancer Potential Market & Test Volume
5.4 United States - Liquid Biopsy Prostate Cancer Potential Market & Test Volume
5.5 United States - Liquid Biopsy Liver Cancer Potential Market & Test Volume
6. United States - Liquid Biopsy Screening Potential Market & Test Volume by Cancer Types (2015 – 2020)
7. United States - Liquid Biopsy Treatment Monitoring Potential Market & Test Volume by Cancer Types (2015 – 2020)
8. Liquid Biopsy Market – Recent Development
9. Liquid Biopsy Market – Major Deals Analysis
10. Liquid Biopsy Market – Driving Factors
11. Liquid Biopsy Market – Challenges
Click here to view the report details: http://www.renub.com/united-states-liquid-biopsy-potential-testing-market-and-volume-analysis-to-2020-515-p.php
Contact Us
Rajat Gupta Sr. Manager Sales & Marketing Div Renub Research Email: info@renub.com Phone: Phone: +1-678-302-0700 (USA), +91-120-421-9822, +91-120-424-9780 (India) Web: http://www.renub.com
Рекламное агентство IQ разместило наружную рекламу сервиса заказа такси «Ситимобил» на территории отеля «Богатырь» в г. Сочи и в Сочи Парке на период с 15 июля по 30 октября 2020 года.
Агентство IQ разместило ролики на 4-ех экранах в лобби, в 2-ух лифтовых холлах и в 204 номерах, а также печатную полиграфию на брендированной стойке в холле «Президент-Отеля» недвижимости Capital Group в период с ноября по февраль 2020 года.
Агентство IQ разместило индор и наружную рекламу банного комплекса «Угрешские бани» в «Горнолыжном клубе Леонида Тягачёва» и в элитных жилых комплексах на Остоженке в 2020 году.
С 15 декабря 2023 года по 15 апреля 2024 агентством IQ было организовано размещение наружной рекламы на баннере на горнолыжном курорте «Абзаково» клиента «Альфа - банк». Для рекламной кампании был использован билборд формата 6х3 метра.
C декабря 2023 года по январь 2024 года агентством IQ была размещена наружная и digital- реклама на экранах горнолыжного курорта «Горный воздух» недвижимости «ПИК».
В апреле 2024 г. рекламное агентство JP Promo в качестве партнера вошло в состав Marvelous Group. В ближайших планах партнеров – запуск сервиса аналитики Telegram-каналов и групп, а также биржи по закупке рекламы.
В рамках начала работы региональной лаборатории ВЫЗОВ в Ростове-на-Дону состоялся воркшоп от Дмитрия Вьюшина — основателя и руководителя Школы импровизации и сторителлинга Improv Moscow. Участники Молодежного сообщества ВЫЗОВ приняли участие в воркшопе, а эксперт выбрал лучшие работы.